کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
آشنایی:
زمینه‌های کاری: مجهز به اتاق حسی، کاردرمانی ارتوپدی دست، نوروفیدبک، کاردرمانی جسمی حرکتی، بیوفیدبک عضلانی، کاردرمانی اختلالات پردازش و یکپارچگی حسی، مجهز به نرم افزار تست IVA2 برای ارزیابی توجه، کاردرمانی شناختی
مسئول کلینیک: دکتر محمد هدایت جو ⚫️ کارشناس ارشد کاردرمانی ⚫️ دکترای تخصصی علوم اعصاب شناختی گفتاردرمانگر: ⚫️ خانم زهرا سادات کریمی ⚫️ برای پذیرش و تشکیل پرونده قبل از مراجعه حضوری حتما تماس بگیرند.
نشانی: قم، خیابان کیوانفر، بین کوچه یک و سه، جنب بانک ملی، کلینیک کاردرمانی باران
شماره تلفن پذیرش: 02536618367
شبکه‌های اجتماعی:
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی باران متخصص  در شهر قم است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
ساعت کاری کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
« هفته پیشین
هفته پسین »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن نگاه شما
ارسال کامنت
به منظور آگاهی از نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، ساعت کاری، کارنامه کاردرمانی و گفتاردرمانی باران با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
در این برگه، دسترسی به برنامه حضور پزشک، تلگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس مطب، نوبت‌گیری اینترنتی، اینستاگرام، شماره تلفن مطب و دیگر راه‌های ارتباط با کاردرمانی و گفتاردرمانی باران را دارید.
خواهش می‌شود قبل از مراجعه با شماره تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در دیگر وب‌سایت‌ها
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در کلیک درمان کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در پجشگی کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در دیجی درمان
موتور جست‌وجوی کال دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger