دکتر سونیا ابراهیمی
پزشک عمومی
دکتر سونیا ابراهیمی
آشنایی: پزشک عمومی
خدمات: طب سوزنی، مشاوره تلفنی، طب سنتی
من سونیا ابراهیمی متولد خرداد 57 در شهر اهواز هستم.خانواده من فرهنگی و فرزند دوم و آخر هستم. اینجانب پس از اتمام دوره ی متوسطه در دبیرستان فرزانگان ،دوره ی دکترای عمومی در دانشگاه جندی شاپور اهواز را شروع کردم و در سال 1384 فارغ التحصیل شدم.پس از آن به مدت ده سال افتخار همکاری بعنوان پزشک معاینه ممیز و سر ممیزی سازمان انتقال خون خوزستان را داشتم. آشنایی من با طب سوزنی از انجا شروع شد که من به مدت سه سال شدم "vasculitist درگیر یک نوع بیماری اتو ایمیون (خود ایمنی) بنام"و روزانه 150 میلی گرم قرص پرونیزولون مصرف می کردم که به دنبال آن افزایش وزن و افسردگی پیدا کردم .یک روز بصورت اتفاقی در اینترنت با درمان از طریق طب سوزنی آشنا شدم که پس از مراجعه و شروع درمان پس از 5 جلسه بسیاری از علائم بیماری کاهش ،افسردگی م درمان و حال عمومی ام بسیار خوب شد. آشنایی من با این علم شگفت انگیز و تاثیر آن بر بیماری م مرا بر آن داشت تا با یادگیری این علم ،در درمان همشهریانم یاری رسانم و چنین شد که پس از گذراندن دوره ی طب سوزنی گوش در دانشگاه ارتش افتخار عضویت در انجمن طب سوزنی را یافتم و در این زمینه شروع به فعالیت کردم و با خود عهد بستم همانگونه که در اوج بیماری طب سوزنی به یاری ام آمد من نیز چنان کنم که باید وشاید.باشد که دردی از دردهای مردمم بکاهم و نوری در دلشان روشن کنم .
آدرس: خوزستان، اهواز، کیانپارس، پهلوان شرقی، نبش اردیبهشت، ساختمان پزشکان آویستا، طبقه 5
شماره تلفن پاسخ‌گویی: ۰۹۱۶۰۴۴۲۱۰۴
شماره تماس پاسخ‌گویی: 06133336487
لینک‌ها:
فرستادن به دوستان
ساعت کاری دکتر سونیا ابراهیمی
« هفته پیشین
هفته پسین »
درخواست نوبت دیدار
نگاه شما
ارسال کامنت
خواهش می‌شود قبل از مراجعه حضوری با شماره تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
به منظور با خبر شدن از نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، کارنامه، ساعت کاری دکتر سونیا ابراهیمی با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
در این برگه، دسترسی به نوبت‌دهی اینترنتی، اینستاگرام، برنامه حضور پزشک، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، تلگرام، شماره تلفن مطب و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر سونیا ابراهیمی را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای متمایز
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر عبدالرسول محمدی نیا دکتر اسد الله محسنی کیاسری دکتر هوتن علوی دکتر سپیده مرادخانی پور دکتر ایرج قنبری میاندوآب دکتر مرتضی قربانیان
دامنه‌های دیگر دکتر سونیا ابراهیمی
دکتر سونیا ابراهیمی در آنلاین درمان دکتر سونیا ابراهیمی در کلیک دکتر دکتر سونیا ابراهیمی در کلیک درمان
موتور جست‌وجوی کال دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger