گفتاردرمانی میدان شهدا
گفتاردرمانی کودکان، خردسالان و بزرگسالان
گفتاردرمانی میدان شهدا
آشنایی کوتاه: گفتاردرمانی کودکان، خردسالان و بزرگسالان
زمینه‌های کاری: TDCS، ارزیابی و درمان اختلالات یادگیری در کودکان و بزرگسالان، ارزیابی و درمان اختلالات زبان پریشی ناشی از سکته و تروما به سر، ارزیابی و درمان اختلالات گفتار و زبان و ارتباط، ارزیابی و درمان اختلالات صوت و حنجره، ارزیابی و درمان اختلالات گفتار و زبان ناشی از اختلالات نافذ در رشد اعم از اتیسم و فلج مغزی و کم توانی ذهنی و سندرم داون، نوروفیدبک، ارزیابی و درمان اختلالات بلع
⚫️ مدیر مرکز: محمد سعید حبیبی(آسیب شناس گفتار و زبان) ⚫️ مرکز مجهز به دستگاه نوروفیدبک و TDCS می باشد. ⚫️ مرکز گفتاردرمانی میدان شهدا آماده ارائه خدمات ارزیابی و درمان انواع اختلالات گفتار زبان بلع اختلالات صوت و حنجره به مراجعین میباشد.
نشانی: مرکزی، ساوه، میدان شهدا به سمت میدان شهرداری، امام خمینی 10، ساختمان پزشکان میلاد، طبقه 4 واحد 8
شماره تماس نوبت دهی: 08642216616
شماره تماس مشاوره و نوبت دهی: 09128556217
پیوندها: اینستاگرام، تلگرام-مشاوره،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی میدان شهدا متخصص گفتاردرمانی کودکان، خردسالان و بزرگسالان در شهر ساوه است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی میدان شهدا
ساعت کاری گفتاردرمانی میدان شهدا
« هفته پیش
هفته پس »
گرفتن نوبت دیدار
نگاه شما
ثبت پیام
لطفا پیش از مراجعه با تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
به منظور اطلاع از هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از، ساعت کاری، بیوگرافی گفتاردرمانی میدان شهدا با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این پروفایل، دسترسی به روزهای کاری دکتر، آدرس کانال تلگرام، پروفایل اینستاگرام، شماره مطب، آدرس مطب، نوبت‌گیری اینترنتی، رزومه و بیوگرافی پزشک و دیگر کانال‌های تماس با گفتاردرمانی میدان شهدا را خواهید داشت.
مطب‌ها و مرکزهای برجسته
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر علی اکبر توکلی حسینی دکتر مهدی درعلی بنی دکتر ندا میرزائی دکتر احمد علیزاده کلینیک دندانپزشکی امین دکتر محمدصادق شاهرخ همدانی
نمایه‌های گفتاردرمانی میدان شهدا
گفتاردرمانی میدان شهدا در کلیک دکتر گفتاردرمانی میدان شهدا در آنلاین دکتر گفتاردرمانی میدان شهدا در سرچ دکتر
موتور جست‌وجوی کال دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger